#1 Skrevet Mars 4, 2005 Da var det min tur med disse flotte skivene. På eu kontroll i dag, og de er litt tynne. Lest litt her og der om bytte av fjærbein osv. Men... leste denne Noen som prøvde dette? Evt noen som har noen pent brukte UFO' er uten for mye kast de vil bli kvitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2005 Svein Erik Tande her på forumet har muligens to brukte liggende. Disse skal være kastfrie da det var calipteren som hang. Men det kan vel ikke garanteres Du kan jo høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2005 Har flere jern i ilden på en gang her, så jeg venter litt, men tusen takk for tipset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2005 Står jo s6 fjærbein til salgs under deler, viss dette er med calipere og det som trengs er det jo det et bra alternativ til å kjøpe nye ufo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg har to ufo-skiver liggende. Disse er ikke under minstemål, men den ene er muligens ørlite kast i. Merket det ved enkelte nedbremsinger, men det kunne også være foringene som var slitt. Disse får du billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2005 Du har pm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...