#1 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg har det kjente problemet med at jeg har senket så mye at stabstaget tar borti drivaksel, er det r32 stabstag som er veien å gå på denne bilen også? finner mest tråder om dette på golf 4. Men det er vel samme hjuloppheng? Mvh Andreas:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2011 Du vil bare ikje tru meg du? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2011 Du vil bare ikje tru meg du? Hehe.. Du kjenner meg, må alltid trippel skjekke ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2011 Kjell har rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2011 Kjell har rett! Jeg har bestemt meg for å slå meg til ro med at Kjell har rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2011 Ja, det var på tide... Sa jo vi skulle fikse dette på mandag Andreas! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...