#1 Skrevet Januar 16, 2011 Har et fullt sett med polyforinger til A4 jeg skal montere. Finnes det noe enkle verktøy til dette ? eller må jeg kjøpe meg presse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2011 Hjullagermonteringsett fra Biltema fungerer gull på dette. Jeg har dreid meg noen ekstra mothold for bytting på en Fåård http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Chassis/Verktoysett-for-forhjulslager/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2011 har dette sette men det er noen foringer som er mindre så da får jeg ikke den skru greia igjennom får vell finne på noe smart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2011 skrustikke og piper...? er bare å ta ut et lite spor i ytteringen med en baufil så slipper de som regel med engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2011 har dette sette men det er noen foringer som er mindre så da får jeg ikke den skru greia igjennom får vell finne på noe smart Gjengestang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2011 da blir det vell en tur i garasjn imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2011 som nevnt, gjengestang funker fjell evt propanbrenner av enget type polyforinger går som regel inn uten bruk av spesialverktøy, det er iallefal min efaring følger ofte med "spesialfett" noe som for meg ser ut som vanlig kobberfett til å bruke om de er litt kranglete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2011 har fått ut noen på et forstillingsett jeg har så powerflexn gikk bra å monter på de.. men som sagt had jeg vist av et sett for de små sett så kansje spart meg tid å masse ban ord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...