#1 Skrevet Januar 17, 2011 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe splinten som står nederst på fordeleren til 92 Audi 100 2,3E AAR? Møller skaffer ikke. Eller om det noe annet jeg kan bruke? Den ser ut til å være konisk så jeg kan vel ikke bruke hva som helst Nr 5 på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2011 Er ikke det en vanlig rørsplint da? Litt konet i endene, men splinten er som et splittet rett rør. Mener det har vært sånn på de fordelerene jeg har demontert. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2011 Jo, er en vanlig rørsplint/spennhylse som fås kjøpt på de aller fleste maskinforretninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2011 Jo det var en splint som jeg fikk slått ut. Fikk bytta giveren i dag men jeg mista fordeleren i gulvet så kontakten brakk av. FFFF.....!!!!!!!! Har bestilt ny i dag som jeg håper jeg får i morgen. Men jeg vurderer bare å sette på kabelsko og tut å kjør i kveld eller i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...