Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann...

Har en 2004mod A6 1,8TQ avant.. skal ivei og hente justerbart ettrpå, og da kom tankene umiddelbart på hva slags sommerdekk\felg som skal få gleden av og bli kantkjørt av min kjære utover sommeren :)

Har sett mye tøft på de bilene, og liker typ RS6 osv.. liker litt kraftige felger.

Er ute etter noe som ikke blir alt for kostbart heller..

Noen som har prøvd porsche cup felger på de?? synes det er en klassisk lekker felg.

alle forslag til sommerfelger tas imot med takk:) legg gjerne inn bilder av A6 4B med kule felger:)

Helst 19" eller 20"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

løfter denne! Har sett RH Turbo Cup felger nå.. tror det hadde kledd den bilen:) men noen som vet hvem som skaffer de rimelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

163451_1654328272918_1078396603_31773014

Min med 19" ASA felger på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var fin den.. hva slags ASA er det? hva syns du om kvaliteten på ASA ? jeg hadde et par på an passat for 5år siden, og de ble desverre litt fort ovale ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var fin den.. hva slags ASA er det? hva syns du om kvaliteten på ASA ? jeg hadde et par på an passat for 5år siden, og de ble desverre litt fort ovale ;)

For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling :P

Følgte med bilen da jeg kjøpte den, men er nok helt ok disse felgene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.