#1 Skrevet Mars 4, 2005 Idag har jeg lagd en billet del og tenkte jeg kunne dele dette med eventuelle nysgjerrige Første steg er å måle og tegne.....og måle litt til. Så er det å spenne opp alu klossen og måle den opp. Så er det bare å frese ivei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2005 Må måle litt verktøy...dette er en radiefres. Ferdig med fresing. Sjekke litt mot delen som skal byttes ut. Litt håndarbeid må til. Nå er det bare polering igjen. Tar på meg flere oppdrag! Sjekk: http://www.CNC-service.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2005 Fiiiiint Sku gjærne hatt ein slik fres i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2005 Her er en liten filmsnutt for de spesiellt interesserte... Høyreklikk -> Lagre som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2005 Med slike kunnskaper blir du fort min nye bestevenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2005 Min og mye ideer i mitt hode som skulle trengt en slik fyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2005 Priser? Er jo sikkert mange som er interisert i å få laget spacere eller braketter til calipper.....Uendelige muligheter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2005 Priser? Er jo sikkert mange som er interisert i å få laget spacere eller braketter til calipper.....Uendelige muligheter... Ligger på fra 2000 for 4 spacere.....i opptil 60mm(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2005 Da skal du jammen få lage spacere til meg! Du har pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 5, 2005 Vil du gifte deg med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2005 Jeg trenger også spacere, på 4x100 20-25brede, hvis Arild skal ha noe i den duren så kunne du jo slå 2 flueri en smekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2005 Jeg trenger også spacere, på 4x100 20-25brede, hvis Arild skal ha noe i den duren så kunne du jo slå 2 flueri en smekk.... Arild sine blir "litt" tykkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2005 dette står det respekt av! westcoast-customs neste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2005 Skulle ha lagd tak rails til A4/S4 avant jeg. Er det mulig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2005 Rett og slett rått Kanskje du kunne lagd nye "senterplater" til felgene mine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2005 Skulle ha lagd tak rails til A4/S4 avant jeg. Er det mulig ? Det er mulig men ville sikkert blitt dyrere enn å kjøpe på Møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 5, 2005 Ojojoj! Må ut i morra og pante flasker, for delen er jo snart ferdig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 5, 2005 Er det så enkelt, at du bare legger inn CAD-tegningen i fresen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2005 Er det så enkelt, at du bare legger inn CAD-tegningen i fresen? Nei, men bruker disse for å legge på fresebaner som jeg overfører til fresen. Er en ørliten plugin til AutoCad PS! Alt er enkelt når man kan det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 8, 2005 PS! Alt er enkelt når man kan det..... Sant nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 8, 2005 Arild sine blir "litt" tykkere Mine også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 13, 2005 Ble litt jobbing idag da kunden ville ha ett ekstra spor i håndtaket. Her ser dere str. i forhold til min gode gamle T610: Her er sporet ferdig frest....nå gjenstår det bare endel timer med pussing og polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 16, 2005 Da det har blitt litt ro på Kæbb prosjektet til Thomas måtte jeg jo bruke død tida på andre ting. Tok derfor med meg boblehåndtaket på familietur til Brandval hos Moder'n & Fader'n. Fader'n har endel utstyr så jeg modda smergel'n hans til å passe noen polerskiver han hadde liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 24, 2005 Gjett hvem som gleder seg til å montere dette snart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 1, 2005 Gjett hvem som gleder seg til å montere dette snart.... Ble bra dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...