#1 Skrevet Januar 17, 2011 (endret) Hei. Har sandblåst noe overflaterust på undersiden av en bil, så skulle gjerne hatt noe zink. Har ordentlig zinkspray på boks, men er så styr å drive å maskere. Så spørsmålet mitt er, finnes det flytende zink? Takk for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2011 Wurth selger flytende Zink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2011 Hei. Har sandblåst noe overflaterust på undersiden av en bil, så skulle gjerne hatt noe zink. Har ordentlig zinkspray på boks, men er så styr å drive å maskere. Så spørsmålet mitt er, finnes det flytende zink? Takk for alle svar. Har en stor gryte på jobb full av flytende zink;) hehe.. men det finst vel noe som går and å sveise f eks sår der zinken ikke har dekt skikkelig, om du vil gå så langt med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2011 Jepp, det finnes en knallbra utgave, du får den hos bl.a bra farvehandlere som fører billakk. Jeg har en boks hjemme, og den er blytung (zinktung?) og må røres i ofte under bruk! Skal se om jeg finner ut hva den heter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2011 Hehe, takk for alle svar! Hadde vært helt gull det, Bjørn Eirik. Skal innover en tur nå, får se hva jeg finner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2011 Zinga er svært bra!!!! Anbefaler denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2011 Ok. Var på Wurth og ble rana istad, så da satser vi på at det duger. Takk for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2011 Zinga fåes via NCT: http://www.chemical.no/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=27 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...