#1 Skrevet Mars 5, 2005 Ny måned betyr pizzamøte første søndagen!!! Oppmøte på Peppes i Ålesund sentrum som vanlig kl 1900.......Spread the word til de som ikke har internett e dokke snille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2005 Blir d utlevering av klubbefekter for oss som bestilte d sist, greit å vite med tanke på cash flow.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2005 Pakken ble sendt i forgårs visstnok, men har ikke fått noe ennå Dvs. jeg får den rett over helga! Samler derfor inn penger på pizza-møte for de som har NØYAKTIG beløp, evt. kan dere sette inn på min konto innen 7 DAGER.. (ikke klubb-kontoen)... Som nevnt tidligere, lurer dere på hva dere skal betale, send en mail, pm. eller ring meg! Nærmere infor blir gitt på søndag;) EDIT: Venter med betaling til jeg får fakturaen i begynnelsen av uka, så vi får det nøyaktige beløpet!...greit å være 100% sikker at vi har fått riktige priser og slikt:) ____ Mvh Dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...