#1 Skrevet Januar 18, 2011 For noen dager siden startet glødelampa og blinke på A6'n etter 15 min kjøring. Selv om jeg slo av motor og startet opp fortsatte den å blinke i 10 min til. I kveld startet den å blinke og fortsatte hele tiden jeg kjørte i 40 min. Hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2011 Går bilen normalt? Tatt diagnose? På enkelte VAG så når glødelampe blinker så mangler man bremselys, og man får lite trekkkraft (kutter turbotrykket pga.manglende bremselys) pleier som regel og være bremselysbryteren eller en sikring som har røket. Så har du bremselys? Går den normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2011 (endret) Aner ikke om har bremselys. Virker som den går normalt. Men Cruise controllen fungerer ikke. ABS og ESP lampa lyser ofte ogå. Men begge 2 konstant og kommer likt å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...