#1 Skrevet Mars 5, 2005 Hei.. Jeg er et nytt medlem, heter Kristian, er 18 år og kjører en sort Golf IV.. Bilen kjøpte jeg sommeren 2004 og er en 99`mod.. Håper å komme med på de fleste treff utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2005 Hei og velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2005 Ja velkommen skal du være! Kan jo ønske deg velkommen på veien av styret i lokallaget også! Håper du dukker opp på klubbkveldene fremover! (Selv om jeg ikke får vært der SÅ mye som jeg skulle ønske på grunn av studier i Oslo... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2005 Velkommen i klubben ja. Lokallagsmøtene er siste onsdagen i hver måned. Ser fram til sommeren nå, sommerdekk og polish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2005 Velkommen i klubben Gleder meg til se bilder av bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2005 Se her ja! Kom kristian inn i klubben! Venta på det serru! Velkommen a grabben! legg gjerne opp noen bilder av bilen din (på denne linken?) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=7749 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...