Trenger felgtips til polo2F steilheck

Anbefalte innlegg

Bilen skal bli lav, men vil ikke ha 175/50 13 på 7x13 da det blir så mye turtall av dette, trenger også tips til bredde, et og dekkstr. Legg gjerne inn bilder

 

Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags budsjett har du, Pål Andreas? Mye fint å velge i, men greit å vite hvor mye du vil ut med for felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt jg, er et budsjett prosject, så skal helst ikke bruke for mye penger, men finner jg noe jg absolut vil ha så stiger brått budsjettet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får titte på linken.. er så dårlig plass bak på steilhecken pga de idiotiste hjulbuene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw var ikke no spes bra link men du google litt :) jeg hadde Yokohama A539 i 185/50 14,knakede go på tørt føre men skummel på vått føre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med BBS E75 i 7x15 med noe 165/45 eller 175/50 15 ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffer Steffan 7x14 og 8x14 og 9x14 om du ønsker slike små hjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur det må bli noen 14" men vet ikke bredde og innpress eller dekkdim jg må ha for og få plass bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha noe bredere enn 6-14 må du valse, 7-14 krever mye valsing, 8-14 krever sveising. Tenker da på bak. Foran går 8-14 ET 20 med valsing og 195/45

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, kan godt valse, men ikke så mye at det synes utenifra.. hva slags dekkdimm er kurant på disse da? 195 blir alt for breidt med 6"felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

185/50-14 fungerer greit, men jeg har kjørt mye med 195/45. Dekksidene er da helt rette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mega Rotera (moderne) Mega Copera (retro) er fine til betalbar pris. 6x14. ET 35 eller 42. Dekk 185/55-14.

 

Mega_Rotera.jpgMega_Copera.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atiwe 7 x 13 ET20. Ligger på ebay. ;)

 

!CDQ+WVgBGk~$(KGrHqF,!lMEz+1F883NBNN9sPp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle ha tatt deg en tur igjen til Toten, Pål Andreas, og kjøpt Atiwe felgene mine;)

 

IMG_2031.jpg

 

175/50 og masse senk og passe tucking, så tror jeg Poloen hadde blitt skamkul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atiwe 7 x 13 ET20. Ligger på ebay. ;)

 

!CDQ+WVgBGk~$(KGrHqF,!lMEz+1F883NBNN9sPp

 

hvis du kjøper de og videre selger de til meg, kunne d vært interesant? hva hadde prisen blitt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle ha tatt deg en tur igjen til Toten, Pål Andreas, og kjøpt Atiwe felgene mine;)

 

IMG_2031.jpg

 

175/50 og masse senk og passe tucking, så tror jeg Poloen hadde blitt skamkul!

 

Hva er dim på felgene? er d dekk på? isåfall hvilken str? pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffer Steffan 7x14 og 8x14 og 9x14 om du ønsker slike små hjul

 

Hva blir pris på 4stk 7x14 et 20?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dim på felgene? er d dekk på? isåfall hvilken str? pris

De er enten 6x15 eller 6½x15 med et veldig snilt innpress. Rundt 30-35. Selges uten dekk, men noen 175/50 eller 165/45 i kombinasjon med god senk på Poloen, og det blir spot on! 4000,- er det laveste jeg går, men mulighet for noe annet snacks som delbetaling, dersom du har det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om kanskje 15 blir litt stort, men driver og vurderer.. hva kunne du tenkt dg i delbetaling da, Har endel golf ting som tar plass, hehe og noen 8,5x15rsl cult som sitter som støpt på golf 2 med 195/45 og de smale breddera og mega senk, de er uten dekk, og er 2strøkne, 1 med små sår i kant og en med bulk på baksia som må rettes, men de er jo sjeldne nå og drit kule, ga 8k for dem og koster ca 1000kr og rette den bulken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM, Pål Andreas, så tar vi det derifra og ser om vi kommer til noe enighet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.