#1 Skrevet Januar 19, 2011 hei. min 1.9 tdi avf kan finne på å ruse seg litt opp å stå å jage litt på turtall når jeg starter opp.står å jager tre fire sek så går den ned til normalt. den sto å bakka på utsia i dag,hørte plutselig den økte litt på turtall,så gikk det ned igjen.skjedde to ganger. noen ide om hva dette kan komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2011 ingen som har vert borti noe sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2011 ingen som har vert borti noe sånn? Vet at diesel øker på turtall ved dårlig strøm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2011 Hva turtall snakker vi om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2011 Dette gjorde passat`n jeg hadde før også.. Dette var en AFN motor. Der var den en sensor for vanntemp som var gåen. husker ikke hva den het. men var lett å bytte. Satt på vannslange inn på blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2011 ang turtall så bakker den vel på rundt 800 r/min,når den rusa opp var det jo ikke noe all verdens rett over 1000 kansje,va ikke i bilen sjøl. trur ikke det er noe i veien med strømmen,men skal sjekke.ska se litt på det med sensor og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2011 skift g62 sensoren og slettfeillager. problem løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2011 takker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...