#1 Skrevet Januar 19, 2011 Noen som VET når denne skal byttes?? Har hørt litt forskjellig fra forskjellige verksted. Om noen vet dette med sikkerhet så takker jeg for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2011 Vil du vite med sikkerhet så bare få et verksted til å se på reimen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2011 Har ringt 2 forskjellige merkeverksted å fått to forskjellige svar. Så om noen VET dette evt har tilgang til hidden fra merkeverksted så er jeg int i den informasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2011 jeg byttet på svigerfar sin. enkel å grei jobb, dette ble gjort på 120km. det sto også i servicehefte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2011 120000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2011 Kan sjekke med fabrikken sin oppdaterte liste i morgen jeg om når den skal byttes om ønskelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2011 Vil du vite med sikkerhet så bare få et verksted til å se på reimen din. Hadde jeg ikke turt å gamblet på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2011 Kan sjekke med fabrikken sin oppdaterte liste i morgen jeg om når den skal byttes om ønskelig:) Hadde satt pris på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2011 Sjekker det på jobben i morgen:) Den km kan du stole på, det er i henhold til audi AG den ENESTE gyldige reg-reim interval listen som finnes.. Alt annet skal ikke brukes.. og det inkluderer faktisk ELSA (den orginale elektroniske rep håndboka til vag.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2011 Hadde jeg ikke turt å gamblet på. Så du mener at ikke noen verksted vi har i norges land har kompetanse til å se om en reim er dårlig eller god? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2011 Så du mener at ikke noen verksted vi har i norges land har kompetanse til å se om en reim er dårlig eller god? Vanlig på disse er vel 120 000KM.. Og hvis du tror reima ser helt bedriten og utslitt ut tar du feil.. Så nei, man kan ikke alltid se om en reim må skiftes eller ikke.. En reim på en 2.0tdi som har kjørt ca 120k ser hel og fin ut den, men det er en grunn til at den skal skiftes på 120k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2011 Så du mener at ikke noen verksted vi har i norges land har kompetanse til å se om en reim er dårlig eller god? Riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 19, 2011 Jeg byttet nettopp min som var gått 118k/6år, og den så bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 20, 2011 Da har jeg sjekket med fabrikk listen og det er ubegrenset tid og 120000km som sagt over her på 4v 2.0tdi PD slik du har:) Og slenger på at jeg støtter den at man ikke ser om en slik PD motor reim er slitt eller ei.. En som har gått 50000 kan se lik ut som en som har gått 120000.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 20, 2011 Ok, greit, gir meg lett her jeg. Trodde man kunne se det på gummien når de ble slitt. Ikke at de bare ryker helt plutselig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2011 Det er flere hundre kilo strekk på pumpedyse regreimer 4 ganger pr omdreining, så når de blir svake innvendig ryker de brått, før det er så mye synlig fra utsiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 22, 2011 Tusen takk for svar. Bytter nok før 120000.Greit å ha ting på det tørre. Takk til alle som svarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 22, 2011 På min A3 2.0 TDI 140 var det 90 000km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 22, 2011 På min A3 2.0 TDI 140 var det 90 000km. Nettopp derfor listen skal sjekkes hver gang oppimot den biltypen det gjelder.. som jeg skriver .. på slik motor han har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 30, 2011 pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 30, 2011 På hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 4, 2011 Hva snakker vi om?? Bytte av reg reim ++ på 170hk seff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 4, 2011 Hva snakker vi om?? Bytte av reg reim ++ på 170hk seff! Jeg sier igjen.. Hvorfor ikke ringe de som skal utføre arbeidet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...