Høydejustering Xenon A4 b6

Anbefalte innlegg

Skulle ha byttet den som justerer xenon lysene, da den ene siden har tatt kveld og lyser himmel høyt.

Fikk 2'er feil på Eu pga dette, så.....

Noen som vet hvilken del det er, og om den er vanskelig å bytte? : klø :

Gull: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bytte hele lampa har jeg hørt.

Tøm pengepungen.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel være mulig og bytte bare delen vel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter en liten plast motor i begge lyktene har de på mekonomen mener jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på mekonomen at de har noe. Men fikk opp 3 forskjellige, så var usikker på hva jeg skulle ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å grunninstille lyktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å grunninstille lyktene?

Ved hjelp av Vag-com eller? Nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,med vag com.

Om du har vært ute med lampene må de grunninstilles på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en sensor eller en koblingsarm fra sensoren også, sjekk ut litt mer først så slipper du å kjøpe unødvendige deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en sensor eller en koblingsarm fra sensoren også, sjekk ut litt mer først så slipper du å kjøpe unødvendige deler.

Ja det var planen. Men vet ikke helt hva jeg skal se etter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det kun er en lykt som ikke justerer seg er sensorene i orden, er nok mest sannsynlig bare en motor som er defekt.

Er et ikke helt sjeldent problem.

Må jo ut med lykta, men utover det er det en helt grei jobb. Har selv bytta justeringsmotor på passat og octavia.

Det meste arbeidet består i å få av lykta på bilen, da du må demontere støtfanger for å få lykta av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det kun er en lykt som ikke justerer seg er sensorene i orden, er nok mest sannsynlig bare en motor som er defekt.

Er et ikke helt sjeldent problem.

Må jo ut med lykta, men utover det er det en helt grei jobb. Har selv bytta justeringsmotor på passat og octavia.

Det meste arbeidet består i å få av lykta på bilen, da du må demontere støtfanger for å få lykta av.

Enig med deg Ørjan, Jeg overså simpelthen at det kun var ene lykta, men det tyder på at det er justeringsmotoren som du sier.

Uansett kan det var greit å kjøre diagnose og sjekke feilkoder, måleblokker og aktuatordiagnose (output test) så ser man om motorene beveger seg og at alt er som det skal være. Man bør dessuten ha diagnoseverktøy for å sette i grunninnstilling etter bytte av motoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.