A3 8L 3d: Høyre vindusløfter foran fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Hei,

Som emnet: Høyre vindusløfter foran fungerer ikke på min A3 8L '98 mod 3dørs. Dette er en importbil, og instruksjonsboka var ikke mye å forstå seg på. Har den ikke tilgjengelig akkurat nå heller, ellers kunne jeg gått gjennom google translate..

Er det noen her som vet om vindusløfterne har hver sin sikring? Hvis ikke, hva blir korrekt måte å lete etter feil på? Bryte opp døra og måle med voltmeter når man trykker på bryteren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker ikke ed hverken bryter før h/vindu i førerdør eller den i hyre dør regner jeg med?

Det er automat sikkring i motoren.

Du kan prøve dette.. Ta av dørtrekk. løsne motoren (3 skruer) Vipp denne forsiktig ut, pass på at den hvite drevsatsen som tilkører motoren ike drar med seg "hullet" den går inn i:) Legg merke til om motoren står i spenn når du tar den av.

Prøv så å sett på motoren igjen og prøv vindu igjen:) Ofte at disse motorene stopper i spennOg derav får så mye motstand at automat klemm sikkringen slår ut og motoren vil da ikke gå før man får bort spennet:) Værdt et forsøk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.