Lokallagstreff 2011.. når skal vi begynne?

Anbefalte innlegg

Hei.. da var et nytt år underveis.

Og det er på høy tid at vi kommer ut av "hulene våres" og begynner med lokallags møter igjen hver 14 dag.

 

Så når tenker dere at en passende dato til å ta kick off for lokallags møter for 2011 vill være?

 

Jeg foreslår at vi tar første møte den 25.01?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo snakk om et treff forrige uke, men jeg rakk det i allefall ikke.

 

Jeg syntes jeg kan ta treffet på tirsdag på Dolly Dimples på Minde? De som vil kan bestille pizza, eller kun kake og kaffe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med på den tankegangen der ole, hadde vært greit finne på noe en gjeng engang iblant, kan bli litt kjedelig i lengden bare henge under broen hver 14dag. Vet gatebilklubben treffes på en pizzasjappe ett eller annet sted første ons i mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes jeg kan ta treffet på tirsdag på Dolly Dimples på Minde? De som vil kan bestille pizza, eller kun kake og kaffe;)

 

ingen dum ide dette....

 

Hadde vert kjekt med et "klubb lokale" som vi kunne ha samlet gjengen rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du første treff eller alle treff heretter Ole Jørgen?Åpnings treffet kan godt være på Dolly eller noe,og kanskje et treff i ny å ne.Ellers så håper jeg det fortsetter som før,størcash er jo en fin plass når det er godvær og ikke noe spesielt med folk der.Ser ikke for meg at det blir noe stas på dolly når solen skinner og det vrimler med folk.Det er min mening, men vi kan jo ta en avstemming om det er på tide med noe nytt eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes jeg kan ta treffet på tirsdag på Dolly Dimples på Minde?

 

Det virker som Ole tenker først og fremst på førstkommende treff :). Tanken er vel at en kaffe innendørs er mer fristende når det er surt og kaldt ute, og på den måten få et bedre oppmøte på lokallagstreffene :).

 

Hvis det er relativt bra vær /temperatur ute så er vel Arenum fremdeles første pri?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare ment nå førstkommende treff, arenum og storcash er flotte steder i mine øyne:)

Som Erik sier over her, er greit alternativ til kulde og regn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men men hvor mangen vill Stille om vi tar en Pizza kveld hos Dolly Dimples for å sparke i gang 2011?

 

Jeg stiller om vi klarer å sette en dato for en slik happening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel imorgen da? Siden det er klart for tirsdags treff igjen? Jeg kan lage en egen tråd om det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er hvertfall med, men virker som det er laber stemning da.....: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.