Anbefalte innlegg

hej driver å setter sammen 200en etter en større oppstrekk på hele understellet. mn så dukket et lite dilemma opp.. hvordan skal jeg få fjort rein oljekjølern til differn ordentlig??

er masse salt og skitt som jeg kunne tengt meg å få fjernet.. og fått vekk en del oksidering..

takker for tips:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tro om de selger slikt på et normalt verft??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tro om de selger slikt på et normalt verft??

Vil tro du kan få tak i en skvett om du spør fint der ja :) Om du har store båter i nærheten så har de fleste slikt ombord så kan prøve å spør fint hos de.. Metal brite eller rustvask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glassblåsing er tingen om du plugger alle åpninger i den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm nja vil ikke blåse.. bedre med noe kjemisk tror jeg:) mn skal høre i morgen.. må få tak i litt slanger også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke oppaskmaskin på kjøkkenet? ;)

Evt få lagt den i bløt i noe fryktelig varmt vann en stund med noe godstoff oppi som løser opp skitet. Deretter spyl ren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjenner en kjøleteknikker så har nokk han et stoff eller to til rens av lamellende. (EnviroCoil eller Alurens)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.