#26 Skrevet Februar 16, 2011 Kan ikkje huske, var noe som virket rart når eg monterte, men alt vart rett til slutt Har ikkje bilen lengre, so det blir vanskelig å måle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 17, 2011 Mål avstanden fra senter felg til skjermkanten? På min har jeg 33,5 fremme og bak. Jeg hadde fjærspenn når det ble montert ihvertfall, men det er vel over 3 år siden nå. er det likt foran å bak på din? hadde du ikke orginal senk å skåler foran da? eller tar jeg feil nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 17, 2011 Org senk og skåler fremme ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 17, 2011 bli det likt foran å bak da da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 17, 2011 Den blir litt lavere fremme visst du bruker skåler, men akkurat kor mykje er ikkje eg sikker på. Bilen får i allefall rett "stuk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...