#1 Skrevet Januar 19, 2011 hvor får en komplett eksos til s2 coupe, 034 har, er det noen andre som selger dette? enten i 2,5 eller 3" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2011 hvor får en komplett eksos til s2 coupe, 034 har, er det noen andre som selger dette? enten i 2,5 eller 3" fremdeles på jakt etter eksos, noen vei utenom 034 eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2011 Er vel en som selger ferrita her? Du får søke litt! Sendt from Galaxy S using Tapatalk PRO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2011 Har et helt nytt anlegg fra BN-pipes liggende, aldri brukt. Rustfritt i 2.75" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2012 Låner tråden da topic beskriver godt det jeg trenger svar på: Hvor handle eksosanlegg til S2 Coupe? Gjerne halvsats fra katalysator og bakover da det er dette som er dårlig på min! Er intr i både tilsvarende original og litt grøvre, kunne gjerne vært litt mer lyd! Det meste av interesse, også helsatser til riktig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2012 jg kjøpte fra CAC til slutt.. bra pris og såg bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2012 jg kjøpte fra CAC til slutt.. bra pris og såg bra ut Takker, disse er i rustfritt? Hvor mye landa det på inkl alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 29, 2012 hvorfor ikke lage ett? da får man det som man vil er ikke så dyrt det heller i rustfritt, stortsett samme omtrent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 29, 2012 Litt fordi jeg har sveist mitt siste eksosanlegg Må ikke være rustfritt for min del forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...