#1 Skrevet Januar 20, 2011 Hvordan bytte pære i taket på caddy, kupelys? Er det kun "glasset" som må fjernes, eller er det plastik ramma rundt? kanskje enkelt spørsmål, men likevel vanskelig (uten å ødelegge..) Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2011 Er hele lampa mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2011 hmm lettere å montere ny lampe da som denne f eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2011 Tror ikke akkurat det blir veldig pent i en ellers kjipt Caddy innvendig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2011 kjip caddy.. hvordan kan du mene det da ? Men uansett så er tenkte jeg å ha dette bak i lasterommet på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2011 Tar dette som en bump også... Snakket med verkstedet til Møller i Stavanger, og de sa att det kun var glasset som skulle av, ikke hele rammen, så det får jeg prøve senere i dag Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2011 Oja, bak..Der tar du ut hele lampa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2011 Kun glasset foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2011 Jepp, fant det ut i dag, ett lite flattjern midt på glasset, for å vippe ut den ene "armen" den som sitter i selve ramma, da tar du ned hele glasset med hånda Led lys skal inn dit Frode ps, både foran og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2011 En liten "bump" ville bare si att nå har jeg fått led lysa, montert foran men ikke montert bak, bare koblet til, steike for lys det ble Vannvittig bra lys. Eneste er vel att jeg må bytte micro kontrollen sikkert, fordi att lyset i taket for blinker litt hvis det står i midstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...