#1 Skrevet Januar 20, 2011 (endret) audien har begynnt å ryge mer enn normalt synes jeg,røyjen er hvit kansje. spørsmålet mitt er da ..Turboen som driver å kvelder? ell noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2011 alt jeg trenger vite ell synssen er om det kan være snurra sim tar kvelden .har nye liggenden så hadde vært gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2011 tett oljeutlufting? Topppakning ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2011 Hvit røyk skyldes vann i eksosen --> Lekkasje enten via gåen toppakning eller lignende. Blå røyk (Blåhvit) skyldes olje i eksosen --> Kan skyldes gåen turbo, tett veivhusventilasjon, slitne stempelringer, slitne ventiltettinger eller lignende Svart røyk skyldes for fet blanding (Mye uforbrent bensin i eksosen) --> Kan skyldes gåen lambdasensor, feilinnstilt/gåen ECU osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2011 Hvit røyk skyldes vann i eksosen --> Lekkasje enten via gåen toppakning eller lignende.Blå røyk (Blåhvit) skyldes olje i eksosen --> Kan skyldes gåen turbo, tett veivhusventilasjon, slitne stempelringer, slitne ventiltettinger eller lignende Svart røyk skyldes for fet blanding (Mye uforbrent bensin i eksosen) --> Kan skyldes gåen lambdasensor, feilinnstilt/gåen ECU osv. uff,topp pakning kansje ja,skjer helst når den er stått i ro å skal kjøre blei skifta, 2 år siden med alle tettninger div i topp bare håpe d ikke er det, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2011 VEr vel bedre om det er toppakning enn turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2011 VEr vel bedre om det er toppakning enn turbo hehhe turbo har jeg liggende men ikke topp pakning men da får det bli bytte av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2011 Er det så fryktelig vanskelig å skru løs innsugslangen på turboen og kjenne på slakken på innmaten da? VACN-COM fungerer sjelden bedre enn en fysisk sjekk uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2011 Er det så fryktelig vanskelig å skru løs innsugslangen på turboen og kjenne på slakken på innmaten da? VACN-COM fungerer sjelden bedre enn en fysisk sjekk uansett! sant sant Roar er ikke værre enn det, hehehe men det får bli i morgen snakka med noen her som snakka om litt kondens kansje vann damp som gjøre d siden gradene fyker opp å ned om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...