#1 Skrevet Januar 20, 2011 Har en bekjent som er på jakt etter motor til en golf country. Noen som vet hvilke motorkode som er på disse - og evt andre motorer som kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2011 1P tror jeg det er. Innsprøytningsmotor på 98 hk, ikke sant? Jeg har et komplett 1P drivverk som snart er til salgs. Det er gått 115tkm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2011 det er 1P 72KW 143NM Digifant II 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2011 1P tror jeg det er. Innsprøytningsmotor på 98 hk, ikke sant? Jeg har et komplett 1P drivverk som snart er til salgs. Det er gått 115tkm Noe pris ide på motoren? (evt om du ikke selger motoren, hva er med?).....så kan jeg evt videreformidle dette til han som muligens er på jakt etter noe slikt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2011 Noe pris ide på motoren? (evt om du ikke selger motoren, hva er med?).....så kan jeg evt videreformidle dette til han som muligens er på jakt etter noe slikt..... Alt - Motor m/nett, girkasse, drivaksler og diff m.m - skal vekk. Pris kan man evt komme tilbake til når den tid kommer. Det må ut av bilen osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2011 Alt - Motor m/nett, girkasse, drivaksler og diff m.m - skal vekk. Pris kan man evt komme tilbake til når den tid kommer. Det må ut av bilen osv Ok, den er grei - du kunne kanskje sendt meg e-post addressen din så kan jeg be han sende deg en mail om han er interessert, så kan dere jo kanskje ta det derfra?. Kan sende e-post addressen din på PM til meg om du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...