Noen som folierer i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen bedrifter/privatpersoner som driver med foliering i Trondheim, isåfall anbefalinger?

 

Skal foliere chromen rundt grillen sort på min B8 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikke kjøpt original grill med svart ramme på disse? Kanskje en idè og sjekke pris på det også evt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikke kjøpt original grill med svart ramme på disse? Kanskje en idè og sjekke pris på det også evt. :)

 

Jo man får det, sort optikk grill... Men har allerede satt på black gloss 3.2 grill rett før jul, den er sort men med chrome ramme. Var ikke helt sikker på hva jeg ville gjøre, men har altså nå bestemt meg for å kjøre all black.. : rolleyes

 

Om du skal legge follie, så tror jeg nok bilreklame AS er noen av de beste :)

 

Tusen takk, skal sjekkes... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg forhørt meg med Bilreklame AS, de kunne fortelle at dette ikke skulle by på noen problemer. De skulle bruke et stykke folie for å slippe stygge skjøter. 1000,- + mva. Dette skal jeg iverksettes så snart så mulig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.