#1 Skrevet Januar 20, 2011 En liten forhånds teaser! Bilen vil bli for salg så snart den er ferdig. Dette er en 92 S4 sedan. 201 000km. Pene stoff seter og karbon lister. 5 tr kasse. Gule koni. Den har hatt skade høyre side foran. Travers og fjærbein byttet, samt at høyre vange ble jigget. Dette er gjort hos møller. I forbindelse med rep/oppbygging av bilen er den oppgradert på flere områder. En kjapp opplisting ; - S6 fjærbein/bremser framme. - S6 ombygging, dvs fanger, panser, hovedlys, skjermer samt dører ( de brede listene). - hovedlys er nye og sorte innvendig med da matchende blink. - samtlige foringer er byttet. Også motor/gir fester. - 034 silicone kit på både vann og luft (sorte). - Dør lister er nye, de nedre er av typen uten stål innsats. Så de ruster ikke.... Begge bakskjermene er byttet (orginale), det ble oppdaget mye sparkel etter tidligere rep!. Så byttet likegodt begge to. Motor er orginal, men jeg har et RS2 sett med AAN MAP liggende. Dette er turbo, dyser, chip, ex.man, 3 bar map sensor. Ca 350hk. Mot et tillegg kan dette monteres og leveres med bilen. En litt dum sak.... en tidligere eier har montert bakrute senker, har forsøkt og få den av, men de har gjort en for bra Jobb med og lime den..... så tok ikke sjangs og rive den av. Er selvsagt smak og behag her, selv synes jeg ikke noe om det. Bilen er nå til lakkering og skal etter plan være ferdig ila neste uke. Den blir lakket sort med blå perle-effekt. Samme som min forrige S4. Joachim sveen som kjøpte den av meg har lagt ut endel fine bilder av den i sin tråd om bilen. Jeg har et sett 19" rs6 felg, men jeg et ikke helt sikker på om alle felgene er rette, eller om det rett og slett er dekkene. Jeg mistenker dekk da disse et gamle og sprukkne (bct dekk). Skal få sjekket ut dette! Og evt få på nye dekk. Helt nye 16" vinterfelger med nokian rsi, dekk ca 5-7mm. Når den kommer fra lakk, gjenstår montering av lister, lys, pakninger og dørtrekk og muligens et nytt sett Eibach. Så er den klar for salg! Vanskelig og si noe eksakt, men håper ila februar. kommer ann på om jeg får press på meg :-) Dette er en knallbra og meget pen bil.! Pris 108 000,- evt 123 000,- med RS2 oppsettet. Bilder kommer så snart jeg har fått den tilbake fra lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2011 Fikk bilen fra lakk i går. Så bra ut. Fargen heter panther black (ford). Ble møkkete selv om den stod på tralle på veien hjem, så ble ikke noe annet enn og kjøre den i garasjen. Så får den stå og la lakken "sette" seg i 14 dager mens jeg er en tur på jobb... De tok ikke sjangs og ta av bakrute senker, stor fare for at bakrute hadde gått. Så den ble da desverre stående.. synes det var synd, men sikkert noen som synes det er pent og:) Om noen har eller vet om et sett sorte baklys, si fra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2011 denne fikk jeg skikkelig lyst på er det ikke bare å bruke lamin-x på baklyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2011 bilen er for salg den! bare og si fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2011 Bumper denna jeg Rune Jeg har kvitteringer på alt av foringer som er bytta (orginaldeler), det følger også med ny clutch... SRE kit tror det skulle tåle rundt 550nm ifølge sachs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2011 Hvordan står det til med bilen? Er den ferdig, klar for salg? evt nye bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2011 det var det med tid da.....frustrerende nok er det kun monteringen av lister, lys, dørtrekk, sideruter bak, må og ha et nytt sett fjærer. den er godkjent med et abt senk, men i og med at det er satt på S6 fjærbein er det ikke like fjærer framme og bak. og da evt RS2 settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2012 Nærmer seg klar nå. Kun dørlister og bakfanger igjen. Venter på nye fester, så er det klart!. Dukket og opp et MTM 303 chip sett under en liten ryddesjau: eek :, 3 bar map og en ekstra ecu. Så får teste med det ved neste annledning. RS2 settet ble solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2012 Hei Rune, Er prisen fremdeles 108.000,- ??????? Ring meg på 41301379 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2012 Bilen er snart klar for salg. Har en avtale om salg til 105 000,- ferdig reg og eu, men vedkommende må selge en bil først som tar litt tid. Så deal er at jeg selger om jeg får en kjøper til ønsket pris, ellers blir den stående i påvente av at han får solgt sitt prosjekt. Følger med ny sachs lamell og sprekere trykkplate, S6 instrument, S4 instrument, S4 bakfanger med hengerfeste.. Må montere et nytt fjær sett da det ikke er like fjærer framme/bak. Kan senke prisen noe om dette unnlates. Jan, jeg er offshore til 1 feb med litt snever dekning. Men kan slå på tråden når jeg kommer hjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2012 Har du fler bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 2, 2012 Hei Rune, ja,ring meg på 41301379 når du kommer hjem. Hilsen Jan SS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 18, 2012 Da er det på tide og få bilen ut av hus. Blitt en liten hvilepute, så nå vil jeg ha den ferdig ila juni. Det er kun noen få dørlister som må monteres igjen. Samt og få på plass noen nye dekk/felger. Blir 19" RS6 felger. Hørte det var en liten eksos lekk et sted, så må gå over skjøtene. Jeg kommer hjem Onsdag 23 mai, og vil ta den ut og få knipset litt bilder da. Jeg mener 95-100 000,- bør være en ok pris. Her er tross alt lagt igjen godt over 60 000,- siste året i oppgraderinger. ALLE slitedeler som er byttet er orginale VAG. Km er og hyggelig med akkurat over 200tkm. Det ligger også igjen litt C4 nips etter flere prosjekter som kan følge med uten tillegg om ønskelig. full oversikt har jeg nok ikke... Men instrument, både S4 og S6. Bakrute med "quattro" varmetråder. Nytt sachs motorsport klutch kit (550Nm). En orginal turbo eller to. S4 bakfanger, Lurer på om det ikke er noen dører også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2012 Har du noen bilder av bilen ferdig montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2012 Denne er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...