s3 grill til audi a3 2005-2008

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt s3 grill av en medlem på forumet her.

Skulle monter den på fangeren min,men passer ikke.

Har prøvd den på s-line fanger og uten s-line,men den er for kort.

Han som selgte meg den bytet den med sort optik,men han hadde en 2007 mod som han hadde den på.

Har skjekket at singel frame grillene skal passe fra 2005 til 2008 modeler.

Noen anelse på hva som er galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s3 fangeren er ulik fra a3 fangeren, med s3 grilling så får du en liten glipe heilt ned som står åpen..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjønner,takk for raskt svar.

Så da passer ingen s 3 griller?må vel anskaffe meg -line grill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer jo...... Ser jo det over her!

Bare du får ei glippe.

Ser ikke så dumt ut når du får det på.

sippel%203_JPG.jpg

DSC_0057_JPG.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,får vurdere det...fin,fin bil foresten Joa.

Ser sikkert ikke så værst ut når den er på bilen,men er litt opptatt av helhet og passform:)

Byttet s6 grill på a6 min og den var helt lik,så jeg trodde det var det samme på a3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis S3 grillen skal passe, og du har NON S-Line, må du kjøpe S-Line fanger, eventuelt S3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt så kan du bestille ein s3 replika grill på ebay :) då får du s3 grill som passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt s-line fanger,siden jeg trodde grillen passet den,men det gjorde den heller ikke på s-line fangeren heller.

Tenkte ikke noe på dette da jeg kjøpte grillen,skulle selvsagt spurt,men selgeren annonserte s3 grill til a3.

Tenkte selvfølgelig at denne passet alle singel frame a3 ffra 05-08.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har havnet i det samme problemet nå.

Bestilte meg en S3-grill fra norskbildelesenter i forrige uke. Spurte flere ganger om den virkelig passet til min A3 Sportback 2005 da jeg leste at andre ikke hadde fått den til å passe. De svarte at den skulle passe og jeg stolte derfor på det de sa.

 

I dag kom grillen og så rastlaus som jeg var startet jeg med en gang og demontere fronten. Det viste seg at det var mer jobb en forventet. Etter å ha holdt på i nesten to timer med demontering var det tid for å sette på den nye grillen. Jeg skjønte fort at noe var galt da jeg oppdager at det er en 2cm stor åpning nederst, men det er ikke det største problemet. I og med at grillen er for kort så passer ikke festene slik at den ikke blir sittende ordentlig fast. Ser at andre har fått det til, men jeg synes også at ting må passe ordentlig.

 

Er det noen som har ett par triks på lur til hvordan dette kan løses? Ganske irriterende at norskbildelesenter sier at den skal passe også gjør den ikke det. Har hvertfall sendt mail til de nå og venter i spenning på et svar.

 

Legger med noen bilder så kan dere se:

FØR:

1.jpg

ETTER:

2.jpg

2cm stor glippe:

3.jpg

Festene passer ikke:

4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte også bildelesentret for å høre om grillen passet og fikk samme svar som deg.

Nå kjøpte jeg den privat ,men i ditt tilfelle bør du retunere den og få pengene tilbake.

Her er link på s3 grull til vår bil.

Dette er en grill i s3 opptik:)

 

 

 

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-AUDI-S3-KUHLERGRILL-SPORTGRILL-A3-8P-S-Line-/110637960367?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19c2894caf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte også bildelesentret for å høre om grillen passet og fikk samme svar som deg.

Nå kjøpte jeg den privat ,men i ditt tilfelle bør du retunere den og få pengene tilbake.

Her er link på s3 grull til vår bil.

Dette er en grill i s3 opptik:)

 

 

 

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-AUDI-S3-KUHLERGRILL-SPORTGRILL-A3-8P-S-Line-/110637960367?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19c2894caf

 

Fikk svar nå fra de om at jeg bare kunne returnere grillen så skulle de dekke alt av transportutgifter. Spurte også om de hadde noen griller som kunne passe, men det turte ikke han å svare på. Ganske kjipt å sette på den gamle kjedelige grillen igjen, men om det ikke finnes noen s3-griller som passer på vanlig a3 front så har jeg vel ikke noe valg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en orginal grill liggende du kan få billig å lakke om du vil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt s-line fanger,siden jeg trodde grillen passet den,men det gjorde den heller ikke på s-line fangeren heller.

Tenkte ikke noe på dette da jeg kjøpte grillen,skulle selvsagt spurt,men selgeren annonserte s3 grill til a3.

Tenkte selvfølgelig at denne passet alle singel frame a3 ffra 05-08.

 

Har du solgt grillen igjen? Send meg en PM med pris hvis du vil selge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.