Anbefalte innlegg

Skal montere rs2-kasse i s2'n min.. Er det noen som veit helt sikkert hvor mye mellomakslingen på kortes inn?: klø : Er en coupè

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du fra 5 til 6 trinns må du korte inn 2,8cm eller bruke typ 85 mellomaksel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Christian, og Christian:) Da blir det en ordning!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vel litt å si på om man bruker dobbeltmasse svinghjul og den spaceringen mellom kassa, eller om man bruker enkeltmasse uten denne spaceren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vel litt å si på om man bruker dobbeltmasse svinghjul og den spaceringen mellom kassa, eller om man bruker enkeltmasse uten denne spaceren.

Sitter vel enkeltmasse svinghjul på s2 3b? Blir det i såfall problemer med inngående aksel og svinghjul tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter vel enkeltmasse svinghjul på s2 3b? Blir det i såfall problemer med inngående aksel og svinghjul tro?

stemmer det, så bolton med kassa og mellomaksel som jeg skrev

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, brukte rs2 kasse med orginalt 3b svinghjul og clutch på min (trengte da ikke denne spacer plata) og typ85 mellomaksel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for ordens skyld så kan jeg bekrefte at innkappingen er på 2.8cm.. Passet perfekt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hyggelig målet mitt stemte da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel tråd, men blir det riktig å kappe 2.8cm på en 90q også?

skal inn med en 01e :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet:)?

Skal levere aksling i morra:) ser det står både 2,8 og 3,9cm i forskjellige tråder :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.