#1 Skrevet Januar 21, 2011 Skal montere rs2-kasse i s2'n min.. Er det noen som veit helt sikkert hvor mye mellomakslingen på kortes inn? Er en coupè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2011 I denne tråden står det at det er 39mm den skal kortes inn. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107554&highlight=01e+S2 Mins og ha hørt det tallet andre steder også, skal vel også være mulig og bruke fremre del av en typ 85 mellomaksling har jeg sett også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2011 skal du fra 5 til 6 trinns må du korte inn 2,8cm eller bruke typ 85 mellomaksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2011 Da var infoen jeg kom med feil, takk til Christian Johnsen for riktig svar! Sjekk eventuelt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205180 Der ligger en ferdig kortet inn til en hyggelig pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2011 Tusen takk Christian, og Christian:) Da blir det en ordning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2011 Dette har vel litt å si på om man bruker dobbeltmasse svinghjul og den spaceringen mellom kassa, eller om man bruker enkeltmasse uten denne spaceren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2011 Dette har vel litt å si på om man bruker dobbeltmasse svinghjul og den spaceringen mellom kassa, eller om man bruker enkeltmasse uten denne spaceren. Sitter vel enkeltmasse svinghjul på s2 3b? Blir det i såfall problemer med inngående aksel og svinghjul tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2011 Sitter vel enkeltmasse svinghjul på s2 3b? Blir det i såfall problemer med inngående aksel og svinghjul tro? stemmer det, så bolton med kassa og mellomaksel som jeg skrev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2011 Stemmer det, brukte rs2 kasse med orginalt 3b svinghjul og clutch på min (trengte da ikke denne spacer plata) og typ85 mellomaksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2011 Bare for ordens skyld så kan jeg bekrefte at innkappingen er på 2.8cm.. Passet perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2011 hyggelig målet mitt stemte da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 19, 2013 gammel tråd, men blir det riktig å kappe 2.8cm på en 90q også? skal inn med en 01e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 19, 2013 Ingen som vet:)? Skal levere aksling i morra:) ser det står både 2,8 og 3,9cm i forskjellige tråder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...