#1 Skrevet Januar 21, 2011 Hei, Jeg skulle gjerne ha byttet flexirøret på eksosanlegget mitt og lurte på om noen her kan sveise eller vet av en bedrift i Trondheim som sveiser på privatbiler? mvh Mats Håpnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2011 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2011 Green Car, Lade Allè 71, 9229600 (http://www.eksosen.no) "GreenCar skifter eksosanlegget ditt for kr. 200,- uansett hvor mange deler som må skiftes. Og våre delepriser er meget konkuransedyktige! Dette går ikke på bekostning av kvaliteten, heller tvertimot. Vi kan derfor gi deg 2 års garanti på delene. Ring oss for en timeavtale. "Drop in" kunder er også velkommen." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2011 Damn, billig! Thank you! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2013 Løfter denne tråden jeg, noen som vet om noen i Trondheim / Stjørdalsområdet som sveiser inn nytt flexi-rør på eksosanlegg? Svendsen eksos gjøre det ikke lengere... Og Green Car finner jeg ikke lengere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...