#1 Skrevet Januar 21, 2011 Hei, har en 2005 Audi A6 4F 2,0 Tdi S-Line, var ute å kjørte idag, og plutselig bare stoppet den, ingen ulyder eller noe, har drivi å gått litt ujevnt på tomgang ei stund, noen som har peiling på hva dette kan være? drar den på starteren så skjer det ingenting Mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2011 Fått fikset det at den ikke dro seg selv omtrent, da? At den gikk i nødmodus? Hvis ikke, så er det sikkert greit å få med det her også Men som med alle nye VW/Audi, så er det vel å lese ut feilmeldinger som gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2011 Feilmeldinger er lest ut, og fikk ikke opp noe, var en som trodde det kunne være ei dyse, eventuelt noe dieselpumpe greier:) det at den sluttet å dra på lørdag var en feil med turbotrykket bare, ikke kommer igjen den, lå inne som feil, men ble borte når vi slettet den, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2011 skal på verkstet over helga, så spennende hva dem finner ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2011 Om du ikke får noe respons i tråden, så send en PM til Stian Frilseth, så har sikkert han en idé eller to om hva det kan være: ja : Ihvertfall veldig surt at dette skal skje når du har fått deg ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2011 jaa, veldig kjett, særlig akkurat mot helga hehe takk får tips:) prøve han vis jeg ikke får noe svar her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2011 Hei:) Har tanken på denne vært tappet for drivstoff eller noe liknende før? Eventuelt kan en EGR ventil som henger skape samme problem men da stortsett sammen med tenningsfusk først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2011 Synes det er rart at det ikkje ligger nokon feilkoder på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2011 Hei:) Har tanken på denne vært tappet for drivstoff eller noe liknende før? Eventuelt kan en EGR ventil som henger skape samme problem men da stortsett sammen med tenningsfusk først. Heisann, takker får svar om tanken har vært tappet er jeg usikker på, hatt bilen kun 1 uke:) startet med at jeg syns den gikk litt ujenvt på tomgang, og når jeg var ute idag så bare stoppet den, uten noe form for varsel, ingen ulyder eller noe, kanskje det kan være den ventilen som henger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2011 Kjør grunninstilling på motor kanal 3 mens motor er varm og går på tomgang, så ser du om den virker som den skal der og da i allefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2011 man får ikke startet den i det hele tatt:) går kun på starteren, skjer ingenting hehe skal på verkstet nå over helga, håpe de finner ut hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 24, 2011 Fått orden på brakka igjen, Morten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 25, 2011 nei:) den startet, men går ujevnt, står nå på møller. hørtes ut som det var ei gåen dyse, de skal se på den i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2011 Fikset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 1, 2011 får deler i morgen:) blir bytting av ei dyse og dieselpumpe på møller:) så da blir det muligens bil til helga håper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 1, 2011 Er det mulig å spørre hva regninga kom på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 2, 2011 Det aner jeg ikke desverre, de begynner med bilen i morgen, men er butikken der jeg kjøpte bilen som betaler dette, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 2, 2011 hehe off, litt flaks de ville ta det dieselpumpe og dyse er ikke billigt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...