#1 Skrevet Januar 21, 2011 Noen som har pakka inni xenon i disse? Vurderer å kjøpe slike, og 3000k h3 pærer å putte i. Lurer på om d funker, og om lyset blir bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2011 hvorfor ikke bare kjøpe Hella Micro DE Xenon da? Har slike selv og lyser bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2011 Fordi de koster rundt 500 dollar mer. For en billig penge på vwme får jeg jo xenonkit. Har hørt disse skal lyse fantastisk ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2011 Jeg har, du må fjerne festene til original pærene. det er 3 skruer i lyktehuset som du kan kan lage nye fester til for xenon pæra. Du ser det med engang. Jeg klarte det fint. Og jeg er ikke noe mekanisk flink :-p Sånn lyser de: 6000k 8000k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2011 Knall. Det der så jo veldig bra ut. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2011 Bare hyggelig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...