#1 Skrevet Januar 21, 2011 Skal skifte styrestag på begge sider på Golfen min. Ser det er vanskelig å komme til fra undersiden i hvert fall på venstre siden. Noen som har gjort dette og har noen gode tips. Vanskelig å få kommet til mansjett å få løst den uten å ødelegge noe føler jeg. Har ikke bukk, bare jekk. Håper noen har noen gode tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2011 Når du skal av med venstre styrestag legger du full sving til høyre. Kommer lett til da med 34/36mm fastnøkkel ellerno. Motsatt på høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2011 Takk takk thomas! Leste dette rett før jeg skulle til å begynne så det hjalp meg bra Gikk enkelt å skifte, så nå er det bare å få kommet seg på firehjulskontroll! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...