Hvor får man kjøpt skiltplate cover?

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva navnet skal være, cover, deksel, plate etc etc?

 

Er dette noe Møller fører? Og isåfall, får man forskjellige cover til de forskjellige grillene?

 

Regner med dette er noe man raskt fester/henger over skilt, til en fotosession f.eks? Må vel ikke skrues fast...

 

8k08072871qp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er billigere å lage seg showskilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er billigere å lage seg showskilt

 

Skal bruke showskilt bake ja, men fremme er skiltet limt fast. Tenkte derfor å bruke et slikt cover...

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skru av den som allerede er der for å få på denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skru av den som allerede er der for å få på denne.

 

Nei, da tenker du nok på noe annet, med mindre jeg er heeelt på bærtur! :P

Mener det kan legges oppå... : klø :

 

 

Ja fant den også, men tenkte Møller hadde noe slikt.. Trenger en sort til min grill.. Tusen takk tho...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ser iallefall veldig dyp ut, dog de skriver Looking to clean up the front end of your Audi? Install this OEM plate filler instead of your factory license plate holder.

 

116194_x800.jpg

 

110440_x800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du selv skriver i ditt siste innlegg, så er dette noe man setter på istedenfor den du allerede har, med utsparring til skilt. Dette er for det amerikanske markedet, i de statene der det ikke er påbudt med kjennemerke foran på bilen.

 

Så ja, du er på bærtur. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius har helt rett, søren! Hadde vært genialt med dette coveret til photoshot etc men det fungerer ikke slikt jeg trodde desverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda. Dette setter du utenpå;)

Se tråden min, da jeg har sånn til min;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda. Dette setter du utenpå;)

Se tråden min, da jeg har sånn til min;)

 

Konge, takk for info.. Nå skjønner jeg jo også hvorfor samtlige US audi-forum skriver "replace" eller "instead of license plate holder..." De har jo en annen type skilt, som ikke villet passet under dette dekslet uansett..

 

Anyway, hvor kjøpte du det? Du skrev 3.0 (?)

 

Dette er jo noe Møller må klare å skaffe, får høre med de imorgen... Om ikke så bestiller jeg via ecstuning.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra møller. Kosta ikke mange 100 lappene. Pass på at du ikke får feil type, da det finnes mange rammer. Jeg tok feil første gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra møller. Kosta ikke mange 100 lappene. Pass på at du ikke får feil type, da det finnes mange rammer. Jeg tok feil første gangen.

 

Kjempegreier.. Ja planen er å få tak i et helt sort et ettersom jeg har sort grill, får se hva de klarer skaffe :)

Det er vel ganske enkelt å montere sånn i farten bare? F.eks til fotografering osv.. Regner med det bare er de klipsene på øversiden samt to skruer under selve skiltet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg kjøpte var opprinnelig blanksort med to kromstriper.

Kan se om jeg finner delenr når jeg kommer hjem ikveld.

Modifiserte festene litt jeg, for og unngå at det riper opp grillen ved montering. Bruker en slags leire/pasta for og feste det nå. Sitter godt. Har kjørt mange mil med det festet kun med det, da det av og til er lett og glemme og ta av :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg kjøpte var opprinnelig blanksort med to kromstriper.

Kan se om jeg finner delenr når jeg kommer hjem ikveld.

Modifiserte festene litt jeg, for og unngå at det riper opp grillen ved montering. Bruker en slags leire/pasta for og feste det nå. Sitter godt. Har kjørt mange mil med det festet kun med det, da det av og til er lett og glemme og ta av :o

 

Jeg skjønner... Hadde det bare vært lov med kun skilt bake i Norge : rolleyes

Anyways, bestiller nok imorgen når jeg er på Møller i samme slengen, må vel finnes et som er helt sort uten chromestripene :) Som bildet lenger opp i tråden viser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo bare å lakkere de chromestripene, jeg matta godt og brukte syregrunning på Marius sine og jeg mener å tro det sitter enda..

oppbygging: syre-nonsanding-base-klarlakk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.