#1 Skrevet Januar 21, 2011 Hvilken pakning skal man bruke på flensen på bildet? Er 3". Tenker da på navn på pakkning,hvor får man bestilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2011 Hvilken bil er dette til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2011 Hvilken bil er dette til? Er på et 3" annlegg jeg skal ha på s6n aan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2011 hvis du ikke finner noe så kan det hende felleskjøpet har pakning som du kan skjære ut å lage selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2011 Ja har tengt på å lage selv men tengte å prøve å skaffe orginal først;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2011 Ser ut som det skal være en ringpakning der, hvis det er det det heter. Denne er massiv og kon på begge sider av "ringen" Slik en hvis jeg ikke tar feil, dette har verksteder som driver med eksos! http://www.opel-deler.no/astra_g/contents/media/854952.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2011 Jeg tenker det er en ringpakning jeg også, så om det er imellom bunnen av manifolden og ut mot anlegget videre som du trenger pakningen imellom, som vist som #17 på tegningen, så er delenummeret 443253137D og det er en 55 / 55 ring EDIT: Når jeg ser på bildet du har lagt ved så kan det være #20 du heller søker, delenr. på den er 893253137F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2011 Nei kan ikke være en sånn som nr 20 (eksosring med kon) for den skal jo tres utenpå det ene røret og klemmes stram med flensene. På eksosen jeg har er det to stk flate flenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...