Hvilken bremsevæske på min vr6?

Anbefalte innlegg

Hvilken bremsevæske skel jeg velge til min golf vr6 med teves 20 ABS? Mener det står DOT4 i Autohidden men hvis jeg tilfeldigvis skulle ta meg en tur på bane kan det da være lurt å bruke DOT5? Er det høyere kokepunkt på den? Noen som kan gi en rask bremsevæske ABC :)?

Har forresten hatt hele bremseanlegget i tusen biter så det er ingen bremsevæske i systemet for øyeblikket....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bremsevæske skel jeg velge til min golf vr6 med teves 20 ABS? Mener det står DOT4 i Autohidden men hvis jeg tilfeldigvis skulle ta meg en tur på bane kan det da være lurt å bruke DOT5? Er det høyere kokepunkt på den? Noen som kan gi en rask bremsevæske ABC :)?

Har forresten hatt hele bremseanlegget i tusen biter så det er ingen bremsevæske i systemet for øyeblikket....

jeg kjører dot5 året rundt. Menom du kommer med heilt ny væske, dot4 eller dot5 spiller ingenrolle. Bremsene dine blir nokk varme før væsken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DOT 4 eller bedre :) bruker selv DOT 4 på G60'n. hakke daua enda :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.