#1 Skrevet Januar 22, 2011 Hvilken bremsevæske skel jeg velge til min golf vr6 med teves 20 ABS? Mener det står DOT4 i Autohidden men hvis jeg tilfeldigvis skulle ta meg en tur på bane kan det da være lurt å bruke DOT5? Er det høyere kokepunkt på den? Noen som kan gi en rask bremsevæske ABC ? Har forresten hatt hele bremseanlegget i tusen biter så det er ingen bremsevæske i systemet for øyeblikket.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2011 Hvilken bremsevæske skel jeg velge til min golf vr6 med teves 20 ABS? Mener det står DOT4 i Autohidden men hvis jeg tilfeldigvis skulle ta meg en tur på bane kan det da være lurt å bruke DOT5? Er det høyere kokepunkt på den? Noen som kan gi en rask bremsevæske ABC ? Har forresten hatt hele bremseanlegget i tusen biter så det er ingen bremsevæske i systemet for øyeblikket.... jeg kjører dot5 året rundt. Menom du kommer med heilt ny væske, dot4 eller dot5 spiller ingenrolle. Bremsene dine blir nokk varme før væsken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2011 DOT 4 eller bedre bruker selv DOT 4 på G60'n. hakke daua enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...