#1 Skrevet Januar 23, 2011 Teenger litt veiledning her. Får ikke oljetrykk på audien min, og antar at oljepumpa er gåen. Noen som kan fortelle meg hvor denne befinner seg i motoren? Lurer også på om noen kan gi noen tips om hvor jeg kan eller bør kjøpe en ny oljepumpe? Var innom Hellanor og de hadde ikke noen oljepumpe i systemet sitt og regnet ikke med at den var tiljenglig for dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2011 Kanskje dette vill hjelpe deg litt Olje pumpen er lettest å få tak i på møller. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2011 Teenger litt veiledning her. Får ikke oljetrykk på audien min, og antar at oljepumpa er gåen. Noen som kan fortelle meg hvor denne befinner seg i motoren? Lurer også på om noen kan gi noen tips om hvor jeg kan eller bør kjøpe en ny oljepumpe? Var innom Hellanor og de hadde ikke noen oljepumpe i systemet sitt og regnet ikke med at den var tiljenglig for dem. Oljepumpen sitter nedi bunnpannen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...