#1 Skrevet Januar 23, 2011 Har sendt god felgene til blåsing men får ikke bestemt meg for farge jeg skal gå for... noen som har noen tips ? og har lyst til å photoshoppe litt..... antirasitt,titan eller gunmetall....er det jg har i tankene... men blir kanskje litt feil! Takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2011 Gunmetal ville vært penest på de felgene, men da bør du gjøre noe med bilen også, legge til noe som bryter sølvfargen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2011 Gunmetal ville vært penest på de felgene, men da bør du gjøre noe med bilen også, legge til noe som bryter sølvfargen som f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2011 Foliere/lakke taket og panser, foliere/lakke under knekken på sidene, foran og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2011 Foliere/lakke taket og panser, foliere/lakke under knekken på sidene, foran og bak ok .. takk for innspill... noen fler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2011 Noen som kunne tatt en PS med felgene i gunmetal ?? Takk på forhånd: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2011 Likte sølv bedre jeg PS: kjøpte du denne i sommer\Høst? Husker jeg så den på Finn da jeg lette etter nybil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2011 Takk skal du ha;) Kjøpte denne juni sist år.... kjøpte den av en person fra sarpsborg. Lå på finn så kan nok stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2011 Kledde fargen din ihvertfall: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...