Anbefalte innlegg

Har sendt god felgene til blåsing men får ikke bestemt meg for farge jeg skal gå for... noen som har noen tips ? og har lyst til å photoshoppe litt..... antirasitt,titan eller gunmetall....er det jg har i tankene... men

blir kanskje litt feil!

Takk på forhånd:)

 

 

 

 

09_-758191981.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunmetal ville vært penest på de felgene, men da bør du gjøre noe med bilen også, legge til noe som bryter sølvfargen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunmetal ville vært penest på de felgene, men da bør du gjøre noe med bilen også, legge til noe som bryter sølvfargen

 

som f.eks?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foliere/lakke taket og panser, foliere/lakke under knekken på sidene, foran og bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foliere/lakke taket og panser, foliere/lakke under knekken på sidene, foran og bak

 

ok .. takk for innspill...

 

 

 

noen fler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne tatt en PS med felgene i gunmetal ??

 

Takk på forhånd: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte sølv bedre jeg :)

 

PS: kjøpte du denne i sommer\Høst? Husker jeg så den på Finn da jeg lette etter nybil...

Untitled.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha;)

 

Kjøpte denne juni sist år.... kjøpte den av en person fra sarpsborg. Lå på finn så kan nok stemme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kledde fargen din ihvertfall: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.