#1 Skrevet Januar 23, 2011 (endret) Heisann Noen som har en org ic liggende til urs4 som kunne vært greie å tatt noen mål for meg? Gjerne et bilde med mål av: Bredde, tykkelse, lengde, rørdiameter, og mål på hvor røra sitter henn. Har fått tak i et firma som lager vannkjølte intercoolere, så jeg skal prøve meg på det for å slippe modifiseringer av frontfanger. Skriver her hva de mener effekt begrensninga på denna med vann vil bli. Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2011 Skal se hva jeg får til i helga jeg:) Må bare få montert den nye cooleren jeg nettopp har henta hos Hallvar Hallsø Kan sende deg en pm i løpet av helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2011 Skal se hva jeg får til i helga jeg:) Må bare få montert den nye cooleren jeg nettopp har henta hos Hallvar Hallsø Kan sende deg en pm i løpet av helga. kjempeflott selger du den "sprengte" i tilfelle jeg må sende dem en så de kan lage en jigg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2011 jada, jeg har fått henta meg en tett en nå så er bare å sende meg en pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2011 tatt noen mål her register er 90mm tykk (110mm totalt) høyde 270mm (400mm totalt) bredde 235mm stuss inn 62mm stuss ut 70mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2011 tatt noen mål herregister er 90mm tykk (110mm totalt) høyde 270mm (400mm totalt) bredde 235mm stuss inn 62mm stuss ut 70mm [ATTACH]155055[/ATTACH] [ATTACH]155056[/ATTACH] Takk skal du ha Da er det bare å vente å se om jeg får noe bra svar fra de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...