#1 Skrevet Januar 23, 2011 Hei ! vurderer og selge/bytte vr6'n, har ikke så veldig lyst. men er student uten jobb, så frem til jeg får meg jobb må jeg prøve å få solgt bilen. Hentet fra forrige salgsannonse Bilen er ikke strøken og fortjener en kosmetisk strekk er div småbulker og rust her og der. ingen voldsom farlig rust. kun overflate. God teknisk stand. EU-OK fram til 30.11.2011 Bilen ser ganske bra ut på noen meters avstand. vekker utrolig mye oppmerksomhet. RÅ lyd som er lett å bli forelska i påkostet i understell etc vinter 09 med foringer og H&R høydejusterbart. det som er gjort med bilen er: -Golf 3 vr6 understell -Golf 3 Dashbord med kjørecomputer osv -Golf 3 2.8Vr6 motor (AAA) -2,9 innsug, chip osv. -Benket 194hk på bugrun i 2007 tror jeg det var. -Ny Panser BH -Nye Lykter framme og bak -Ny bonrath grill med lakkert ''gti'' stripe -7,5x16 og 9x16 ET20 ESM (BBS RS kopi) -H&R Twintube Høydejusterbart understell -ALLE foringer i understell er polyerethan -Corrado framstoler (litt sliten i skummet på førersiden) -Lupo Gti Girkule -Ettermontert el ruter -G60 skjermbuer -Nye dørhandtak -nye calippere bak -vibratech motorfester (forplanter en del lyd da de er stive men det er jo bare litt racing) -gule tåkelys -oljekjøler bak grill +++ Mangler/Feil med bilen: -Overflate rust i krik og krok -Småbulker her og der -Synk ring på 2 gir er gåen -handbrekk fungerer ikke -tåkelys ikke koblet -subber i hjulbuer bak(burde valses eller kappes bort) -motor ikke godkjent Deler som følger med bilen: -Nye handbrekkvaiere -bremseklosser framme -Slipesett -vannpumpe -registerkjede deler (strammere og glidere) -div griller -15'' piggfrie vinterdekk på org vr6 felger (GODE DEKK) -de orginale vindusveivene -H+V G60 kanalskjørt (helere enn de som står på) ++ 45 000,- eller bytte. Magnus 480 49 668 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2011 Hva er blitt gjort siden den var til salgs sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2011 radiator slanger i silicon og G60 radiator. Ryddet ledninger i motorom og fått blinklys til og funke. Ellers bare småkos som man gjør med biler man kjøper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2011 Vet ikke hvordan det er med deg og bilhandler, men ikke ofte jeg kjøper bilen med gåent 2.gir iallefall, heller ikke kalle dette kosearbeid.. Men godt mulig jeg tar kontakt når jeg kommer hjem til Norge..Tar jeg båtn inn til Trondheim fra "over there".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2011 2. giret har hatt slitte synkringer siden 2004-2005, og det var ingen problemer med å gire den tida hvis man bare tok det litt rolig. Ei girkasse er ikke så vanskelig å få fatt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2011 Jeg har kjørt denne bilen i Magnus sitt eie og det var som sagt av Mads ikke noe problem med 2 gear med mindre man tror man kjører rallycross.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2011 Vet ikke hvordan det er med deg og bilhandler, men ikke ofte jeg kjøper bilen med gåent 2.gir iallefall, heller ikke kalle dette kosearbeid..Men godt mulig jeg tar kontakt når jeg kommer hjem til Norge..Tar jeg båtn inn til Trondheim fra "over there".. Vet ikke hvordan det er med deg å lesing, men er synk.ringene som er slitne på kassa. Er ikke verden største jobb og bytte girkasse, men det er heller ikke det jeg skriver. Jeg skrev at jeg hadde bare hatt kosearbeid med bilen.. Bare og ta kontakt, er tilgjengelig 24/7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2011 Girkasse er fort gjort og bytte. Digger stuket på denne bilen! Lykke til med saglet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2011 Hvor mye rust er det og hvor er den? Og hvor er det bulker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2011 selger du kun panser bh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2011 intresert i innbytte i den passaten jeg har til salgt? AutoDB-kode: 1273925 tilleg ligge en topic her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2013 regner med at denne er blei solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 5, 2013 Til de som sitter å tenker fælt på dette med girkasse. Girkasse bytter man på 1-2 timer hvis man har verktøyet i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 5, 2013 Ble solgt for lenge siden denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...