#1 Skrevet Januar 23, 2011 (endret) hej. jeg søker etter noen som lakker biler i bergen. gjerne privat. jeg har en golf 2 som skal lakkeres(sort) og kun på utsiden. bilen leveres demontert. hilsen robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2011 Du kan høre med han her.Har en kompis som lakkerte bilen hos han,og han var godt fornøyd. Han demonterte også selv bilen før den ble levert. Trond 95054155. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2011 ok takk for det. han er privat eller firma... skal jeg bare ringe han? han vet beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2011 Tror det er litt begge deler:)Han vet ikke at du ringer nei,men er vel bare å si du skal ha en bil lakkert og har fått han anbefalt og få en pris på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2011 Eller så har du jo han her som holder til litt nærmere deg http://www.autoklinikk.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2011 ok takk. jeg skal undersøke litt har ferie 2 uker nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2011 Da har du jo tid.Gleder meg til å se ferdig lakket.Blir den å se på noe treff i løpet av sesongen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2011 det bli sikkert noen, men skal være primær banebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...