Anbefalte innlegg

Hva slags lakk skal jg bruke evt grunning, må jg pusse ned først osv.. skal lakke alt som ikke er reflektor men trur det er krom som reflektorer..

 

Pål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjort dette mange ganger og har brukt arcanol bare. Tynn pennsel og 2 strøk

 

Billig og fungerer som bare det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke gjør som meg og masker reflektor med tape. Når du tar av tapen følger aluen med, og du sitter der som meg, uten langlys. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lakket endel reflektorer jeg også. Har alltid bare kjøpt sort matt sprayboks på bilxstra eller lignende. Lyktene på Poloen er hvertfall like fine nå 2 år etter og på S6'n var de like fine etter 5 år. Vasket de med rødsprit og lakket 3 strøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. hva bør jg maskere med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal lakkere alt annet enn reflektorer så anbefaler jeg deg å bruke en liten pensel eller en svamp.

Da slipper du å risikere å ødelegge noe med maskering samtidig som du har full kontroll på hvor lakken havner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

triks: gni vaselin der du ikke skal ha lakk. så er det bare å tørke av etterpå. slipper å maskere da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jg har hørt at man aldrig skal få fett på reflektorer jg, stemmer ikke dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skru ut reflektoren hvis det går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.