#1 Skrevet Januar 23, 2011 Har en takluke med vippfunksjon som skal på toer golfen og lurte på hvilken pakning jeg skal bruke? Noen som vet? Den originale er for tynn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2012 orginale fra golfen som er for tynn? mener passaten har en litt tykkere (bygger mere mellom luka og resten av taket) Kan få en av meg til å prøve... Edit: Hahah, haugammel tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2012 orginale fra golfen som er for tynn? mener passaten har en litt tykkere (bygger mere mellom luka og resten av taket)Kan få en av meg til å prøve... Edit: Hahah, haugammel tråd Men har ikke fått svar enda.. Tar gjerne en fra deg om du har ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2012 Soppas ja, jeg skal ut til hundvåg imorra eller fredag, så da kan jeg tilogmed levere.. Beklager evt skivefeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...