#1 Skrevet Januar 23, 2011 Noen som vet hvor mye Møller tar for å lese ut feilmeldinger? Evt ta en throttle body allignment? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2011 500kr for å lese ut i Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2011 Tipper du havner på et sted mellom 500 og 800 kr for begge deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2011 Ok, ikke værre nei. Kan slenge på et tilleggspørsmål; Hvor mye tar de evt for å kode om en ny, Ebay kjøpt ECU til min nøkkel/startsperre? Eller er dette ikke nødvendig hvis jeg bytter ECU med helt likt serienummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2011 Bare sånn til info, siden alle her inne syns Møller'n er så forbanna dyrt på alt: Utlese feillager og slette feillager på en Peugeot 206 00' kosta rett i overkant av 1000.- hos Peugeot;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2011 Evt. bare kjøpe vagcom kabel til 100kr (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2011 Noe jeg har gjort, men jeg får ikke gjort TBA med 3. parts vag com. I tillegg er det flere feilkoder jeg ikke får lest med "ebay" vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2011 139 kr på møller kongsvinger for å lese ut feilkoder.. var på en golf 4 kl 07.30 en morgen bilen ikke ville dra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2011 Kjører Møller individuelle priser? Noen med erfaringer ved Møller Romerike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2011 Gratis å slette airbag-lampe og lese ut koder på konas Cabrio 'etter stengetid' i Tønsberg når jeg spurte en av gutta som stod utenfor med Corradoen sin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 24, 2011 Såpass:) Jeg var innom å hørte idag, 400,-, så tok de TBA i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...