Anbefalte innlegg

Har senka caravellen min ca 80mm og kjører nå med orginale dempere.Har i dag vert en tur til trysil og da var det en del telahiv.Da bilen da var helt fryktelig og kjøre, lurer jeg på om det blir bedre med senkedempere?Dere som kjører på 19tom felger osv ,hvor mye har dere senka.tror jeg kanskje må heve den litt.takknemmelig for gode råd og svar.

hilsen en frustrer bus kjører. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har byttet til syncro dempere foran, de er litt stivere og tar

dumper mye bedre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ja litt hopp&sprett må man regne med...:D

Jeg har senket min ca 120mm foran og bak...bruker Koni dempere. Syns dette funker meget bra. Blir kanskje litt behov for nyrebelte på det verste men det er prisen en må betale....:D

Har kjørt med bilen slik nå i ca 100.000km og nyter faktisk hver meter jeg kjører. Før dette var bilen senket ca 70-80mm...

Brødboxen min har rullet 250.000km nå på 6 år...og eneste som jeg sliter med er dekkslitasje + at det slites jo litt foringer osv da...:D

PS....."koster å være kar"... :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.