#1 Skrevet Januar 23, 2011 Bak på en facelift lykt til Audi A4 (B5) så sitter det en 6kant skru "ting". Har aldri helt skjønt hva den er til. Noen som kan forklare meg? Sitter rett under venstre justering på lykta (Se bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2011 Er ikke det feste til den automatiske høydejusteringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2011 Tror ikke det. Vet det er bakre feste på selve lykta. Går en skrue igjennom og ned i ramma på bilen. For å holde lykta på plass. Men man kan jo justere på den 6kant "skruen" som sitter på lykta å. Bare lurer på hva det er godt for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2011 Du skrur da ikke fast lykta i bakkant der. På B5 sitter skruene på undersiden mot fronten på venstre side, og de to oppå lykta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2011 Jo, min 2001 mod hadde en skrue igjennom der. På begge sider. Jeg byttet til sorte facelift. Gamle A4, dvs pre-facelift har skrue under lykta, og to på topp. Facelift har de to på topp, en i bak kant og den styrepinnen mot radioatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2011 Jo, min 2001 mod hadde en skrue igjennom der. På begge sider. Jeg byttet til sorte facelift. Gamle A4, dvs pre-facelift har skrue under lykta, og to på topp. Facelift har de to på topp, en i bak kant og den styrepinnen mot radioatoren Første gang jeg har hørt det. Men da tok jeg feil (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2011 Men lurer forsatt hva den skru tingen bak der er til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2011 lurer på det samma sjøl nå må ut å kikke på mine imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2011 gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2011 Altså den nederst til venstre på bilde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2011 I see 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2011 Siden ingen har kommet med det korrekte svaret, er svaret her. Man justerer nedre lyktefestet vertikalt med denne, slik at man kan tilpasse lykten mot støtfangeren slik at klaringene blir tette og fine. En vertikal justering av hele lyktehuset med andre ord (ikke justering av lysbildet, altså). Man finner denne på A4 B6 og A6 C5 også, sikkert flere modeller enn disse og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2011 Endelig takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...