#1 Skrevet Januar 23, 2011 (endret) heisann har et lite problem med min 1.8turbo chippa a4..av og til går den heilt fint og sånt den ska med fullpådrag..men av og til begyne bilen og sperre og alt effekt stopper med 5tusen rpm? noen som har noen aning om hva dette kan vær?..luftmassemåleren kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2011 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2011 Vet desverre ikke hva som er feil, men synes jeg las noe om dette her en dag på forumet Kan prøve å finne det igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2011 Kan være lmm, lekasje i trykkrør ++ Men har du sjekket trykket ditt, hvordan det er når du gir på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2011 tror ikje de er noen trykkrør pga den går heilt normalt for de mesta..men han har sine stunder den får turbotrykk og komme opp te 5tusen så bremse den bare ned på en måte at eg miste alt turbotrykk osv eller at den sperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2011 når jeg gir på så går turbotrykke opp til 1.3 men siger nedover til 0.9 men de trudde eg var pga chippen?.ingen andre så vet någe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2011 når jeg gir på så går turbotrykke opp til 1.3 men siger nedover til 0.9 men de trudde eg var pga chippen?.ingen andre så vet någe? Er ikke 1.3 litt høyt da selv om den er chippet? Er ikke det at den kutter da fordi at ladetrykket blir for høyt? Jeg opplevde at min kuttet når vacumslangen på wastegaten var sprukket og ladetrykket ble for høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2011 Tett katalysator kan gjøre at den sperrer, men burde skjedd rundt 4000 det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2011 ja men tingen er at den sperrer kun av og til..:-S.det er liksom ikke heile tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...