#1 Skrevet Januar 23, 2011 har ikke tåkelys i fangeren min og syntest det er tøffere med air ducts der enn lamper, men alt som selges er til 993, Passer dette i rs2 fangeren om vanlige rs2 tåkelys passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2011 Det er vel 993 tåkelys og blinklys i rs2 fangeren, så da passer nok det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2011 Det er vel 993 tåkelys og blinklys i rs2 fangeren, så da passer nok det ja ble litt i tvil når jeg fant bilder som dette, men det er vel noe usa greier? passer vel fremdeles men mindre blinklys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2011 Det der er nok noe USA greier ja, var litt tøft me ducts med innebygd tåkelys da Lånte ett par bilder på finn, så man ser hvordan det ser ut med de 2 oppsettene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2011 Ducts med tåkelys ser ut som noe ettermontert biltema greier jeg liker det hvertfall ikke. så går for uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2011 Jeg har sånne air ducts som på det øverste bildet til salgs dersom jeg klarer å få tak i tåkelys for en ok penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2011 med eller uten lys? er det uten kan jeg være interresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2011 med eller uten lys? er det uten kan jeg være interresert De er uten lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...