Lokallagsårsmøte på Peppes Pizza i Tønsberg 3. februar

Anbefalte innlegg

Da er det duket for et lite "årsmøte" i lokallaget. Ingen store, skumle greier, men noen saker har vi på agendaen.

Oppmøte på Peppes Pizza i Tønsberg kl 18:30.

Valg av representanter til lokallagsstyre

Per dags dato ser lokallagsstyre slik ut:

Leder: Thomas B. Helleve

Kasserer: Dag Dekkerhus

Styremedlem: Bjørn Eirik Ødegård

Styremedlem: Martin Pettersen-Dahl

Styremedlem: Kristoffer Johansen

Det har seg nå slik at vi her noen poster i lokallagsstyre som trenger påfyll i året som kommer.

Det krever ingen forkunnskaper, og det er særdeles lite ansvar som tynger på skuldrene til den/de som ønsker å være med.

Leder

Vår eminente leder Thomas "Bønna" Helleve har dessverre ikke mulighet til å fortsette i sitt verv, og vi trenger derfor en person som kan fylle denne rollen i 2011. Ledervervet er 1 år av gangen, og lederen vil fungere som lokallagets kontaktpunkt for hovedstyre. Oppgaver ut over dette er ganske frivillige, men det har som regel vært leder i dette lokallaget som har tatt seg av salg av skiltplater/klistremerker.

Kasserer

Vervet går i hovedsak ut på å holde styr på de midlene som står lokallaget til rådighet. Penger for salg av skiltplater+klistremerker, samt diverse andre innskudd (vaffelsteking osv.). Vervet går over 2 år.

Styremedlem

Ett styremedlemsverv skal også fylles. Oppgaven går i hovedsak ut på å hjelpe lokallagsstyret med organisering av aktiviteter igjennom året. Dvs at den blir så tung/krevene som det man ønsker å gjøre den til selv.

Gi beskjed i tråden, eller på PM til noen i lokallagsstyre, dersom du ønsker å stille til valg i noen av vervene.

Lokallagsaktiviteter 2011

Vi ønsker innspill til aktiviteter som kan gjennomføres i lokallaget i 2011.

Forslag: Rebusløp, vaskedag/show&shine, prøvekjøring/temakveld hos Møller, treff på Bilmuseet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vet at 'vanlige klubbregler' sier at vi må ha en viss tid fra innkalling til årsmøte, men siden dette er mildest talt uformelt i lokallagene, så gjøres det på denne måten. Vær ikke redd for å bli med, det er definitivt mer gøy enn arbeid!

Lokallaget blir også hva man selv gjør det til, så kom gjerne på lokallagsmøter, og husk at det ikke er spiseplikt, det viktigste er å treffe likesinnede! Har dere idéer, interessante kontakter, forbedringsforslag etc., er alt velkommen!

Som en ekstra gulerot kan jeg røpe at vi fra vår gode samarbeidspartner Møller i Horten har fått to griselekre kalendere, den første er VW's historiske delekalender med mange klassiske godbiter, og den andre er Audi's fantastiske motorsportkalender med bl.a R12 og DTM-biler i urolig kvalitet.

Denne gangen lager vi en liten utlodning med 5,- pr. lodd til inntekt for lokallaget, så ta med mynter eller sedler etter hvor mye dere ønsker å pryde stueveggen med fantastisk fotokunst! :D

(Skal prøve å ta etpar bilder av de..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer..! Forhåpentligvis i en eller annen form for folkevogn - for en gangs skyld.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfår ikke legge litt bilder av bobla di på luftkjølte delen? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok etterhvert, Martin.. ;)

Den står på Unneberg om du er innom der, men motorrommet er heller labert foreløpig.. Men har en del store esker hjemme.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan begynne morroa med å nominere meg selv:

Jeg ønsker å stille til 'valg' som leder, evt. gjenvalg som styremedlem dersom ingen vil ha meg i lederjobben.

Litt om meg selv:

Rundet 40 år med god margin, har vært medlem siden 2000. Har hatt samme bil hele tiden. :P

Ønsker å bidra med mer morro i lokallaget, og skal i hvertfall prøve å få opp aktiviteten til mer det som bør være standard for et såpass stort lokallag.

Flere som vil være med på morroa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er på tide med et kvinnelig innslag i lokallagsstyret? Ikke vet jeg, men jeg melder meg herved på morroa og stiller på valg som styremedlem. Jeg er sånn passe sosial og har masse energi, idéer og pågangsmot. Jeg synes lokallaget gjør litt for lite bilrelaterte ting, og kunne godt tenke meg å være med på å få den delen i farta. Visst synes jeg godt om pizza-treffene våre hvor vi kan skryte av det vi har i garasjen, men jeg synes jeg ser for få biler...

Takket være gode lokallagsvenner kom jeg endelig ut av "skapet" for et par år siden og ble fullblods medlem av VACN etter ca 8 år i klubben i skapet (har kjørt Audi siden 2001 og tidligere også VW).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som føler de har noe å bidra med? Jeg VET det er noen skikkelige ildsjeler der ute! :D

Jeg var innom Jon på Møller i dag, og han hadde enda etpar fantastiske kalendere, så møt opp, dette blir knall!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vi bare fem(?) stykker på dette møtet? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er neimen ikke godt å si... Jeg har sett flere brukere som har vært innom tråden, men det ser ut til at våre lokallags-medlemmer vegrer seg litt for å skrive her inne : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, for det er jo kjempeskummelt! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi at i morra kommer JEG!!!!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært innom et par ganger for å se om jeg kan møte opp, noe jeg desverre ikke får til etter mye om og men.

Derimot så kan jeg si at folkene som er p møter opp rundt ifra Vestfold, er bare hyggelige menn og damer som ytterst sjeldent biter :P

Så møt opp folkens! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat fra enda et morsomt og hyggelig lokallagstreff! :)

Vi ble til slutt 12 pers rundt bordet, hvorav 10 stemmeberettigede. Dag hadde i tillegg 'fullmakt' til å stemme for styremedlem Martin.

Etter inntak av pizza/burger/is ble det gjort flere halvhjertede forsøk på valg, og følgende stod som nevnt (over) på valg:

1. Leder:

Da ingen andre merkelig nok ønsket å stille som leder, ble undertegnede valgt inn enstemmig.

2. Kasserer:

Dag tok gjenvalg til rungende applaus.

3. Styremedlem:

Anne-Brit stilte seg til rådighet som styremedlem, og ble tatt imot på samme fantastiske måte.

Det nye lokallagsstyret vil snarest presentere en terminliste, og klassikere som 'Bilmuseet med Vafler' og 'ennå et pizzatreff' er selvfølgelig med!

Etter valget ble det arrangert en liten utlodning til inntekt for lokallaget, og det ble tatt hele 50 lodd på de fire flotte VW og Audi-kalenderne! Etter en spennende trekning med god hjelp fra servitør Lene, ble vel bare Thomas og Frank sittende igjen uten gevinst. Lotterikomitéen beklager det inntrufne. Sånn er livet, get over it!

På parkeringsplassen var det i dag 2xAudi, 2xVW, en F*rd og en riskoker fra klubben. Flere renrasede enn bastarder er ikke ille! :P

Vi takker Peppes i Tønsberg for god mat og service, og Møller Horten v/Jon for fantastiske kalendere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite tillegg:

Martin PD og Kristoffer var ikke på valg, og fortsetter som før.

PS: Hvis noen vil være med å 'styre' i lokallaget, er det selvfølgelig alltid mulig, vi som stiller er på ingen måte 'livstidsdiktatorer!!' :D

Var det forresten noen bilder fra årsmøtet som ble såpass at de fortjener å postes her? Syntes det flashet omtrent ustanselig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer egentlig bare på hvem som kjørte ford jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.