#1 Skrevet Januar 24, 2011 En stund siden det har vært en SS fra meg nå, men i helgen som var så gjorde jeg en kompis en liten tjeneste. Bilen er en griselekker 2008 modell med drøye 47000km på telleren. Bilen er forholdsvis ny for han som eier den nå og han ønsket den pen igjen Dessverre ble det lite bilder. Begynte med vask ute i -8grader: Bilen blir fort møkkete på E6 nå om dagen: Vask skjedde med Mac Prickbort, CG Grime Reaper, Scholl Rim7 , Iron X og CG CWG: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2011 Iron X jobber: Taket ble godt renset, vasket først med børste og shampoo, deretter CG Green Clean og Foma Combivac før bilen ble spylt en gang til og vannet ble sugd opp med Foma Combivac: Taket ble også forseglet med 2 omganger med Nanolex tekstilforsegling: Sider og front på bilen rubbet med Scholl S03Gold og gul Scholl pute etterfulgt av blå myk pute sammen med Scholl S40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2011 Baklampene trengte litt TLC: Det samme fikk bakluken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2011 Swissvax Shield ble lagt som beskyttelse: Bilen ferdig buffet: Setene ble renset med Autoglym Leather Cleaner, Dynamix Skinnbørste og satt inn med Dynamix Skinnkrem. Dashbord og øvrig vinyl fikk en runde med CG Silk Shine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2011 Eksos + Autosol = Sant: Ferdig bil: Takk for titten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2011 Veldig fin jobb på en nydelig bil:) Garantert blankeste Cab'en som ruller nå på vinterskitne veier om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2011 Flott arbeid nok en gang. Bare synd å dra bilen ut på disse grisete veiene igjen. Lekker bil også. Vil gjerne ha en slik en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2011 Takk for det Ole Gunnar og Ellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2011 Du er så flink så søta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2011 Helt konge! Lenge siden jeg har sett en så blank og våt sølvfarget bil nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2011 najs, Berhard! Koselig å vaske bil i 8 minus? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 27, 2011 Du er så flink så søta Takk snuppa Helt konge! Lenge siden jeg har sett en så blank og våt sølvfarget bil nå! Takk for det Christer najs, Berhard!Koselig å vaske bil i 8 minus? :-) Takk Jørgen.. Joda, skal ikke klage, idag er det -16 og jeg skal vaske en bil ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 27, 2011 nydelig bil! tror nesten jeg må få levert inn bilen på ett spa opphold hos deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 27, 2011 Nice, meget bra jobbet Hvor lang tid ca brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2011 Takk for det Det gikk i overkant av 20 timer på denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 2, 2011 Nok en gang så gjør Mr.B det igjen... Nydelig ærbe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 3, 2011 Takk for det Terje Hyggelig med gode tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...