#1 Skrevet Januar 24, 2011 Artikkel: http://www.dinside.no/860851/action-audi-rs3-paa-glatta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2011 absolutt ikke feil det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2011 huff...fin lyd,noe understyring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2011 Mulig det bare er meg, men virker som det er VELDIG klipp og lim i lydsporet*. *gitt det er samme klippet Fourtitude la ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2011 Tror ikke det bare er deg, når det gjelder meg, så klarer jeg ikke like de lyktene. A4`n er jo mulig å få uten led stripe, er det mulig på dnne og kansje? isåfall vil jeg se bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2011 Det så skikkelig kjedelig ut........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2011 Får man denne med "diff-sperre" bak? Uten sammenligning forøvrig, men Opel leverer jo noe som heter eLSD på sine haldex-opler, og det virker til å funke greit. Jeg synes også at det virker som om det er en esp som griper inn når det går bredt. Huff, isåfall, for det betyr vel at den ikke kan skrues helt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2011 Tror ikke det bare er deg, når det gjelder meg, så klarer jeg ikke like de lyktene. A4`n er jo mulig å få uten led stripe, er det mulig på dnne og kansje? isåfall vil jeg se bilde. Denne kommer kun med LED-stripe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2011 synes egentlig ikke den ser mer "RS" ut enn den bør gjøre.? Hva med litt mer senk og bredde? Fra helikopteret ser den jo ut som en Q5- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2011 Tror ikke det bare er deg, når det gjelder meg, så klarer jeg ikke like de lyktene. A4`n er jo mulig å få uten led stripe, er det mulig på dnne og kansje? isåfall vil jeg se bilde. Er A4 mulig å få uten LED-stripe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2011 Er A4 mulig å få uten LED-stripe? yes.. og med halogenlykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2011 Er A4 mulig å få uten LED-stripe? Det finnes en god tråd på det HER, bare for å ikke spore av i denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 25, 2011 yes.. og med halogenlykter.. Det finnes en god tråd på det HER, bare for å ikke spore av i denne. Ja vet at man får halogen uten LED-stripe, men som nevnt lenger opp i tråden så man får nok kjøpt RS3 med halogen om man spør også, dog jeg tror den kommer med xenon plus standard... Beklager OT... Back to RS3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 25, 2011 synes egentlig ikke den ser mer "RS" ut enn den bør gjøre.?Hva med litt mer senk og bredde? Fra helikopteret ser den jo ut som en Q5- Mer senk? Utfra nærbilder på filmen å dømme har denne perfekt senking. Med mer senk forsvinner jo hjulene opp i hjulhusene. Tror ikke det funker ift kjøreegenskapene denne bilen skal ha. Tror heller ikke slagordet "jo mere senk jo bedre" funker hos de høyt kompetente ingeniørene i hvit frakk i Ingolstadt. Men bredding bak kunne den absolutt hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...